Zapamatovat
Martina Macháčková
Affiliate manager
734417510 partner@gokids.cz
Obchodní podmínky

Vítejte v našem provizním programu ke kurzům GoKids, Baby Signs a SciLearn.

Propagujte naše kampaně a vydělejte si zajímavé provize z nákupu každého zákazníka, který přijde z vašeho odkazu.

  • BabySigns.cz - znakování miminek a batolat - online kurz znakování
  • GoKids.cz - online materiály pro angličtinu s dětmi 0-6 let, online kurz montessori inspirace 
  • SciLearn.cz - online program pro výuku angličtiny na základě poznatků nerověd pro děti od 6 let a dospělé (připravujeme ke spuštění)

Platnost cookies 90 dní, tzn. když někdo přijde z vašeho affiliate odkazu ado 90 dní se vrátí a nakoupí, provize vám bude započítána.

Fakturovat nám provize můžete už od vaší první provize.

Staňte se naším partnerem - je to snadné:

  • zaregistrujte se v našem programu jako náš obchodní partner
  • vyberte si banner nebo odkaz a umístěte jej:
    • na váš web nebo blog
    • do e-mailu, který pošlete lidem, které by toto téma mohlo zajímat (nespamujte)
    • jako příspěvek na váš profilu na Facebooku
  • bude skvělé, pokud přidáte k odkazu nebo banneru vaši osobní zkušenost a důvody, proč tento program doporučujete
  • můžete také natočit video, přidat vlastní fotoreportáž, nebo jinak kreativně a vkusně téma zpracovat

Přidejte se do naší Facebook skupiny pro affiliate partnery, ať vám neunikne žádná důležitá informace nebo novinka.

Pokud u nás někdo na základě vašeho odkazu nakoupí, uvidíte tuto aktivitu okamžitě v Menu - Přehledy. O proběhlé objednávce a její výši vám přijde také e-mail do vaší schránky, pokud to tak máte nastavené.

Máte-li dotazy, neváhejte nás kontaktovat na partner@gokids.cz. Těšíme se na spolupráci s vámi!

__________________________________________________________________________________________________________

JAK A KDE JE MOŽNÉ PROPAGOVAT

Zde si jednoduše popíšeme základní způsoby propagace, které můžete využít (přestože existuje mnoho dalších). Některé jsou pro majitele webových stránek nebo blogů, některé pro majitele databáze emailů, jiné může použít uplně každý.

 

Webové stránky

Jestliže máte své vlastní webové stránky a/nebo blog, zde je několik způsobu, jak vlastního webu využít: 

  • nabídněte na svém webu nějaký obsah zdarma, např. ebook, video, sbírejte kontakty do databáze a tu potom pošlete v den kampaně na propagovanou kampaň
  • za váš obsah zdarma na děkovací stránce umístěte odkaz na propagovaný produkt (ať už zdarma nebo placený)
  • vytvořte na svém webu pop-upy a widgety s odkazem na naše obsahy zdarma - např. ebook, video, demo, webinář,...
  • vytvořte přistávací stránku, tzv. leadpage
  • Napiště nějaký článek o tématu týkající se propagovaného produktu a odkazujte v článku na propagovaný produkt. 

E-mailová databáze

Pokud máte e-mailovou databázi, můžete skvěle využít důvěru s databází, kterou jste si vybudovali, a získat placené provize tím, že:

  • odkážete své kontakty v zajímavém emailu na propagovaný produkt (ať už placený nebo zdarma).
  • napíšete v emailu zajímavou recenzi, v čem vám produkt pomohl a jaké s ním máte zkušenosti. 

Facebook a jiné sociální sítě

Pokud nemáte ani webové stránky nebo blog, ani e-mailovou databázi (a nechcete utrácet za reklamu), můžete využít sociální sítě. Využijte síly své osobnosti a propagujte na osobním profilu na Facebooku. 

  • podělte se o své zkušenosti s produktem, napíšete nějaký příběh
  • sdílejte příspěvky o tématu produktu a přidejte ke každému příspěvku odkaz na náš obsah zdarma nebo placený produkt.
  • pokud jste v nějakých facebook skupinách, můžete nějaký zajímavý příspěvek napsat nebo sdílet tam (ale nespamujete!)
  • založte si Facebookovou stránku a propagujte na ní
  • sdílejte také na Instagramu, Twitteru, Pinterestu, Google Plus.

Osobní doporučení

O produktu nebo vaší pozitivní zkušenosti můžete hovořit se svými známými a odkaz s vaším affiliate kódem jim poslat třeba emailem či na Messengeru. Osobní doporučení mívá velkou sílu!

 

PPC reklama

PPC reklama je placená reklama zpravidla na Googlu (Google Adwords), Facebooku (Facebook Reklamy) a Seznamu (Sklik)V současnosti jde asi o nejrozšířenější typ placené reklamy vůbec. 

  • Reklama před spuštěním kampaně - slouží k vybudování důvěry s publikem, šíření povědomí a budování databáze, kterou poté během kampaně posíláte k produktu (nejlepší je dávat výměnou za email obsah zdarma (ebook, video, článek,...) a vybudovanou databázi zpeněžit poté během kampaně). 
  • Reklama během kampaně - nejčastěji odkazuje přímo na produkt, za který máte provize (během kampaně je námi nabíze obsah zdarma, na který svým affiliate linkem odkazujete)
  • Reklama během prodeje - odkazujete přímo na prodejní stránku produktu.

 

Nová registrace